HK

HK
amalina@mamena@lina

Friday, February 11, 2011

Ketika Cinta Bertasbih - Melly Goeslow











andai bisaku kongsi pada semua alangkah mudahnya hati ini...
ku panjatkan cintaku pada maha ESA..

sujud syukur padamu ya ILLAHI...
atas segala cinta....

betapa aku ikhlas mencintaimu...
namun,betapa ALLAH yg maha mengetahui yg terbaik untuk kita...
tiada sesalan hanya kenangan yg kau titipkan bersama pemergianmu...

maafkan ku..
kepayahan yg teramat di kala akal ini melupuskan kenangan bersamamu...
maafkan ku..
kesukaran terlampau untuk berhenti mempamerkan ayat2 cinta untukmu walau tidak terungkap secara realiti dalam kehidupanmu...
maafkan ku...
aku xbisa untuk melupakanmu dan xbisa untuk hidup seperti insan lain seperti kau harapkan...
kerana..................
betapa aku mencintaimu sepenuh hatiku...

pergimu dengan dia...
tanpa rasa marahku...
tanpa rasa kecewaku..
tanpa rasa sedihku...

kerana aku tahu...
aku yg terlalu mengharapkan kau tiada untukku...
cinta xsemstinya bersatu...
cinta ILLAHI cinta HAKIKI....

No comments:

Post a Comment