HK

HK
amalina@mamena@lina

Tuesday, October 5, 2010

andai kesibukan menjadi teman...


kadangkala hidup manusia perlukan kesibukan... lebih2 lagi untuk insan sepertiku... kesibukan... membolehkan kita rajin... memberi kita makna pentingnya menghargai masa... mengajar erti penat lelah bermakna...

hakikatnya, dalam diri ini... kesibukan telah jadi mangsaku... andai ianya manusia,pasti ia marah... kerana!!! aku insan yang kejam menjadikan ia sebagai kambing hitam untuk melupakan...erm maafkan diri ini wahai KESIBUKAN... TQVM BZness...








andai diri ini tidak sibuk...
aku ingat dia, aku cenderung ingat dia,
aku asyik ingat dia,
aku masih ingat dia,
aku tetap ingat dia...
walhal dia vice versa...


andai diri ini sibuk,
aku masih ingat dia TAPI,

Aku lebih sedar diriku tidak penting untuknya,

aku lebih yakin diriku bukan miliknya,
aku lebih percaya diriku hilang dalam diari hidupnya..

TAPIIIIIIIII!!!!!!!! aku tetap ingat dia...
hati xbisa berbohong...

doaku,pintaku,harapanku,keinginanku.... semoga aku lupa semua tentang dirimu... memori suka duka... EVERYTHING....ANYTHING....

hakikatnya,
aku insan biasa,
walau tiada dendam,

kecewa tetap wujud,
kesedihan tetap merapati..

kemurungan kadangkala muncul...
kegembiraan dijadikan topeng kebenaran...
kesunyian dalam keseronokan...






aku bukanlah insan yang lemah..
aku ada insan2 lain yang aku perlu hargai..
thanks to my family coz alwz in my mind to make me smile...
thanks shbt2 yg sntsa ada...
thanks assignment coz wat aku bz...
thanks ALLAH.... GIVE ME LIFE...

ALLAH DOES NOT BURDEN A SOUL BEYOND ITS CAPACITY!!!










No comments:

Post a Comment